Tuesday, November 17, 2009

قذافی چشم چران و 200 دختر زیبای ایتالیایی + عکس






به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه "تایمز" چاپ لندن، نشریات ایتالیایی امروز دوشنبه گزارش دادند: "معمر قذافی" رهبر لیبی شب گذشته در ویلایی در رم و در مراسمی با حضور صدها دختر مهماندار ایتالیایی، به زعم خود آن‌ها را به اسلام دعوت و اعلام کرد مسیحیت بر اساس فریب بنیان نهاده شده است.

براساس این گزارشات، رهبر لیبی برای شرکت در مجمع جهانی غذا در ایتالیا به سر می‌برد و دستیار وی در تماسی تلفنی با یک آژانس جذب میهماندار، خواستار جذب دخترانی جوان و زیبا برای کار مهمانداری شده بود.

گلچین دختران با قد بالای 170 سانتیمتر برای دعوت به اسلام!

از این آژانس با نام "هاس‌تس‌وب" همچنین خواسته شده بود که 500 مهماندار 18 تا 35 ساله را با قد بلندتر از 170 سانتیمتر به کاخ "حافظ قدور" سفیر لیبی در رم و محل اقامت قذافی در طول این نشست سه‌روزه اعزام کند.
به این دختران ایتالیایی که با اتوبوس به محل اقامت سفیر لیبی در رم منتقل شده بودند، توصیه شده بود که خوش‌لباس باشند هرچند که پوشیدن لباس‌های باز و نیمه‌عریان ممنوع اعلام شده بود.
این دختران ایتالیایی که با دستمزدی در حدود 60 یورو استخدام شده بودند، به میهمانی شبانه در آن ویلا برای آنچه "تبادل نظر" و دریافت "هدیه لیبیایی" عنوان شده بود، دعوت شدند که این هدیه لیبیایی نسخه‌ای از قران کریم بود و در این مهمانی از خوردن و آشامیدن هم خبری نبود!
"پائولا لومله" خبرنگار خبرگزاری ایتالیا "آنسا" که خود را جای یکی از مهمانداران جا زده و در این مهمانی شرکت کرده بود، می‌گوید: "تمام زنان دعوت شده، از سیستم حفاظتی فلزیاب گذر داده شدند و پس از آن، توسط راهنمایانی که همگی دستار سفید بر سر داشتند به سالن پذیرایی مجللی هدایت شدند که به دو نیمه قرمز و سفید تقسیم شده و به محیط دایره‌ای شکل سخنران ختم می‌شد".
وی افزوده است: قذافی با یک ساعت تاخیر به همراه ‌یک مترجم و دو تن از محافظان زن مشهورش که با لباس نظامی او را همراهی می‌کردند، وارد سالن شد.

ارائه صحیح‌ترین گزاره‌های دینی با زشت‌ترین اقدامات اخلاقی!

روزنامه ایتالیایی "کوریره دلاسرا" گزارش کرده است که رهبر لیبی در این سخنرانی گفت: مخالفت اسلام با زنان گزاره درستی نیست.
قذافی پس از آن با اشاره به اینکه چهار نسخه متفاوت انجیل وجود دارد و تنها یک قرآن وجود دارد، این دختران را به اسلام دعوت کرد و به هریک از این دختران نسخه‌ای از قرآن کریم هدیه داد.
رهبر لیبی در ادامه به این دختران ایتالیایی گفته است: مسیح به صلیب کشیده نشده است. وی پیامبری است که برای عبریان فرستاده شده است و نه برای شما. در مقابل حضرت محمد (ص) برای همه بشریت مبعوث شده است.
وی افزود: شما گمان می‌کنید که مسیح به صلیب کشیده شده است اما این طور نیست. خداوند او را به آسمان برد و یهودیان فرد دیگری را که شبیه به حضرت عیسی بود به صلیب کشیدند. یهودیان تلاش کردند مسیح را بکشند زیرا او می‌خواست دین موسی را به مسیر راست خود بازگرداند.
روزنامه "کوریره دلا سرا" در ادامه افزوده است که فرد شماره یک لیبی به این دختران "کتاب سبز" انقلاب و کتابی با عنوان "چگونه مسلمان شویم" اهدا کرده است.
کارشناسان معتقدند که یکی از کارویژه‌های قذافی برای غرب، ارائه صحیح‌ترین گزاره‌های دینی با زشت‌ترین اقدامات اخلاقی و یا عجیب‌ترین رفتارهای ممکن است تا افکار عمومی غرب نسبت به دین اسلام و گزاره‌های واقعی آن، همیشه بدبین یا ناآگاه بمانند و از این دین، با نماینده چشم‌چران آن (قذافی) یا نماینده تروریست آن (بن‌لادن) یاد کنند.

این خبر در : شبکه ایران ، واحد مرکزی خبر ، بی بی سی فارسی ، تابناک ، آینده نیوز ، آفتاب و صدها خبرگزاری داخلی و خارجی دیگر .. فقط کافیست واژه gaddafi italian women را در گوگل سرچ کنید تا متوجه بازتاب این آبروریزی در سطح جهان شوید

No comments:

Post a Comment