Wednesday, December 9, 2009

قذافی: جهان اسلام دیگر اجازه ساخت کلیسا را نمی‌دهد

به گزارش شیعه آنلاین، سرهنگ "معمر قذافی" رهبر لیبی طی اظهاراتی گفت: با توجه به صدور قانون منع ساخت مناره برای مساجد در سوئیس و برخی از کشورهای اروپایی، از این پس کشورهای اسلامی نیز اجازه ساخت کلیسا را به مسیحیان نخواهند داد.

"قذافی" در ادامه افزود: کشورهای غربی در ظاهر نشان می دهند که در حال مبارزه با تروریسم جهانی هستند در حالی که صدور چنین قوانینی برای منع ساخت مناره، به مثابه دعوت از شبکه تروریستی القاعده به انجام عملیات در اروپا است. بدون شک شبکه تروریستی القاعده از این پس بهانه خوبی برای انجام عملیات در کشورهای اروپایی خواهد داشت زیرا این اقدام را مبارزه علیه اسلام تلقی خواهد کرد.

رهبر لیبی که در حال سخنرانی در دانشگاه "علوم اسلامی أسمریه" در شهر "زلیتن" در لیبی بود، در ادامه اظهارات خود ضمن انتقاد شدید از صدور چنین قانونی در سوئیس، گفت: سوئیس مافیای جهان است.

"معمر قذافی" همچنین افزود: تصمیمات گوناگونی در کشورهای اسلامی برای پاسخ دادن به صدور چنین قانونی، گرفته شد. برخی کشورها تصمیم گرفتند که از این پس اجازه ساخت کلیسا را به مسیحیان ندهند. برخی کشورها نیز در روابط اقتصادی خود با کشورهای اروپایی تجدید نظر خواهند کرد.

شایان ذکر است 57.5 درصد از شهروندان سوئیسی در رأی گیری که یکشنبه گذشته در این کشور برگزار شد شرکت کرده و خواستار صدور قانون منع ساخت مناره توسط مساجد اسلامی شدند.

منبع

No comments:

Post a Comment